برنامه های پیشنهادی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در بزرگداشت روز قدس 

برنامه های پیشنهادی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در بزرگداشت روز قدس 

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: با توجه به فرا رسیدن روز جهانی قدس و اهمیت بزرگداشت این روز، در همین راستا ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یکسری ویژه برنامه در قالب بسته بیشنهادی به کانون های مساجد ابلاغ کرد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به فرا رسیدن روز جهانی قدس و اهمیت بزرگداشت این روز، در همین راستا ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یکسری ویژه برنامه در قالب بسته بیشنهادی به کانون های مساجد ابلاغ کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی بنابراین برنامه های پیشنهادی بزرگداشت روز قدس در ۳ بخش تولید محتوا در فضای مجازی، فرهنگی هنری و برنامه های محله ای دسته بندی شده که توسط کانون ها اجرا می شوند.

وی در خصوص برنامه های بخش فضای مجازی، اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در شبکه های اجتماعی برای خود پروفایلی مرتبط با روز قدس انتخاب کرد و همچنین مطالب روشنگرانه ای درباره غصب فلسطین و رژیم منحوس اسرائیل تهیه و در این فضا منتشر کنند.

خوبی زاده اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های بخش مجازی، اطلاع رسانی زمان پخش سخنرانی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) از صدا و سیما و آتش زدن پرچم اسرائیل در درب منازل و مساجد می باشد که می توانند فیلم آن را از طریق فضای مجازی منتشر کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خصوص برنامه های فرهنگی هنری این بسته پیشنهادی، عنوان کرد: یکی از برنامه های بسته پیشنهادی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزاری مسابقه های نقاشی با موضوع فلسطین و روز قدس ویژه کودکان، آدمک سازی اسرائیل ویژه کودکان و نوجوانان و مسابقه پیامکی است.

وی ابراز کرد: در بخش برنامه های محله ای بچه مسجدی ها می توانند روز قدس بعد از اذان ظهر روز هم زمان فریاد الله اکبر و مرگ بر اسرائیل را از بلندگوهای مساجد پخش کنند.

خوبی زاده بیان کرد: اجرای خیابانی سرود در مناطق مختلف شهر یا روستا، کشیدن تصویر پرچم اسرائیل جلوی درب مساجد در روز قدس، فضا سازی محله و مسجد با پرچم فلسطین و حزب الله و همچنین ماشین نویسی با شعارهای روز قدس (مرگ بر اسرائیل، القدس لنا) از دیگر برنامه های پیشنهادی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برای بزرگداشت روز قدس است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه ضمن تشکر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان علی رغم کمبود امکانات و محدودیت منابع مالی اما همچنان به شکل جهادی و خودجوش هر کجا که لازم است پای کار آمده و فعالیت می کنند همچنان که شاهد تلاش ها و زحمات بچه های مسجدی کانون ها در اجرای طرح ملی راهکار هستیم.

گفتنی است؛ جنوب کرمان متشکل از هفت شهرستان می باشد و دارای ۴۹۶ کانون فرهنگی هنری مساجد است.
 

پایان پیام/ 586